dinsdag 18 maart 2014

Zeemeermin krullen!

Laats zag ik bij D is for Dazzle een video. How to zeemeermin krullen! (klik hier voor de video) Natuurlijk wou ik het snel gaan doen. I love krullen.



Eerst kammen we onze haren! Dan kun je straks beter vlechten. Ik gebruik de Tangle Teezer, een prima kam.


Laten we gaan vlechten. (Ik ben even van kamer gewisseld.)  Vlecht helemaal door, er mag geen haartje los hangen.


Done! Zie ik er niet beeldig uit, hahahaha! Ik heb er trouwens ook heatprotecter op mijn haren gedaan, daar heb ik geen foto van gemaakt!


Mammie komt me helpen met haar stijltang. De stijltang is van gorgeous.







Nu gaat mijn moeder met de stijltang over de vlechten. Kijk voor meer, dus naar de video van Diana! Nu wachten tot het koud is en dan doe je je vlechten uit en dan..........





OH MY GOD. <3 <3 <3 <3 <3 i love it. ZO VERLIEFD OP MIJN KRULLEN!
 
Ga jij dit ook een keer doen? Bekijk Diana's video zeker! 

Liefs, Esther. 


3 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...