donderdag 27 februari 2014

SUPER OUTFIT #2


Hé hoi, ik heb weer een super outfit! Super leuk, want ik heb vandaag zo iets cools aan! Laten we snel beginnen, want anders zitten we hier nog een uur!

 
Ik ben vandaag super de puper vrolijk! Ik heb een sweatshirt van volgens mij de C&A. Ik vind hem zo lekker warm, en hij is roze! JEE! 


 Ik heb skinny van de H&M en hij zit lekker zeg. Hij voelt echt als een konijntje! (grapje :D :D) Je kunt wel zien dat ik super vrolijk ben!


En zie, ik heb er weer een nieuw armbandje bij! Leuk hé, ik heb hem gekregen van mijn vader. Zo lief! En hij past er precies bij.

Tot de volgende Super outfit!

                                                                        Liefs, Laura


2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...